25 Temmuz 2007 Çarşamba

Erdi Bolat (CAN)


"Dans Eder misin" yarışması bitmesine bitti ancak yankıları ve dansçılara duyulan sevgi son sürat devam ediyor. Akıllarda kalan yarışmacılardan biri olan Erdi Bolat, memleketi Aydın’a gitmeden önce Kelebek okurları için A’dan Z’ye hayatını anlattı.AYDIN: Doğduğum, büyüdüğüm yer. Çok seviyorum Aydın’ı.BREAK DANCE: Bu kadar sevilmemi break dance’a borçluyum. O olmasaydı burada olmazdım!CUMARTESİ: Eskiden canlı yayın günleriydi. Cumartesi günlerini çok seviyorum.ÇİKOLATA: Pirinç patlaklısına bayılırım!DENİZ: Çok severim.EĞLENMEK: Dans ederken müthiş eğleniyorum.FRANSA: Fransa’ya gitmek hayallerimi süslüyor.GEMİDE: Başrolde Erkan Can oynuyordu. En sevdiğim filmlerden biridir.HIP HOP: Hip hop kültürü hoşuma gidiyor.ISPANAK: Nefret ediyorum!İNGİLİZ KIZLARI: Eskiden tatil köyünde çalışıyordum. İngilizler, özellikle de kızları devamlı sarhoş oldukları için bana çok itici gelirlerdi.JET SKI: Jet ski’ye binmekten çok keyif alıyorum.KEDİ: Eskiden Selma adında bir kedim vardı.LİKÖR: Türk kahvesinden sonra nane likörü içmek hoş olur.MÜZİK: Türkçe ya da yabancı rap müzik favorim.NİLÜFER: Nasıl yetiştirebileceğimi bilsem kesin alırım. Çok güzel bir çiçek.OKAN BAYÜLGEN: Onu izlemekten zevk alıyorum.ÖZGÜRLÜK: Çok düşkünümdür!POLİTİK: Politik olmayı bir türlü beceremiyorum.RAP: Rap şarkıları söylemek isterdim. Ama ne yazık ki, sesim berbat!SAGOPA KAJMER: Parçalarını beğenirim.ŞAPKA: Çok şapkam vardır, severim.TRAFİK: İstanbul’un trafiği beni çok korkuttu.UĞURKAN EREZ: Saygı duyduğum insanlardan biri. Bana çok sahip çıktı.ÜTÜ: Hiç beceremem!VEDA: Veda etmekten nefret ederim.YALAN: Yalancılardan kaçarım.ZAMAN: Bugüne kadar zamanımı boşa harcadığım bir tek gün bile yaşamadım! Gaye Sökmen’le nasıl tanıştım15 yaşındaydım ve Elit Model Look’a katıldım. Önce ilk 300’e, sonra ilk 20’ye ve en sonunda da ilk 10’a kaldım. Böylece Gaye Sökmen’in ajansına girmeye hak kazandım. Bu arada Gaye Sökmen’i hiç görmemiştim. Elemelerde ara verildiğinde tuvalete gittim. İçeride bulunan bir hanıma; "Sizce ben ilk 20’ye girer miyim?" diye sordum. O da; "Bilmem göreceğiz" dedi. Belki de o sırada iyi bir şeyler duyup, heyecanımı yenmeye ihtiyacım vardı. Neyse tuvalette konuştuğum hanımı, jüri üyesi olarak karşımda görünce minik bir şok ve utanç yaşadım. Çünkü bu kişi Gaye Sökmen’di.

Hiç yorum yok: